diumenge, 31 d’agost del 2008

SESSIÓ GENER 2008

Ponent: Ricard Figueras (co-productor del film)

Pel·lícula: La Soledad (2007, Jaume Rosales)

Una altra vegada, vam tenir l'ocasió que una persona implicada en la producció de la pel·lícula, l'entranyable Ricard Figueras, ens presentés la pel·lícula, i ens la fes disfrutar encara més.

El fet és que trenscorregut poc temps de la presentació al Cine Forum de la pel·lícula, com ja havia passat amb alguna altra presentació anterior, la pel·lícula va veure reconeguda la seva qualitat ni més ni menys que amb 3 Premis Goya: millor pel·lícula, millor director, millor actor revelació (José Luis Torrijo) i 3 nominacions . Sobren comentaris. Però afegim la felicitació que vam trametre a en Ricard Figueras, i la resposta d'aquest:

Missatge de felicitació de Cinefòrum Teià: Estimado Ricard. Estamos entusiasmados con que hayáis conseguido los TRES GOYAS tan merecidísimos que os otorgaron en la gala de ayer. No exagero si digo que todos los miembros del cinefòrum Teia se sienten muy orgullosos de los premios y de haber tenido la oportunidad de ver, disfrutar y comentar la película en nuestra sede, conjuntamente contigo. Por este motivo en la mañana de hoy, además de felicitaros, queremos haceros saber que compartimos la alegría de los premios con vosotros. Nos sentimos también premiados. Felicidades, muchas felicidades. J. González. Cinefòrum Teia.

Contestació de Ricard Figueres: Aunque aún no me he recuperado del sentimiento de perplejidad que me invade, os agradezco vuestra felicitación. Estoy convencido de que no sois ajenos al extraño suceso, y que utilizáis el cineclub como tapadera de una organización de brujos esotéricos que, como la sociedad Babbage, os dedicáis a cambiar el mundo. Por lo que a mí respecta, podéis seguir haciéndolo. Y estoy pensando que a partir de ahora, cada película mía (que naturalmente también será vuestra) deberá ser bendecida en uno de vuestros aquelarres. Un fuerte abrazo. Ricard Figueras.